Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu ITAB, s.r.o. na rumunském trhu
Koudela, Tomáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části jsou předloženy teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové strategie, analýzy konkurence a způsobů proniknutí na trh. V druhé části je představena společnost a provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá analýzou situace a konkurence na rumunském trhu (vyhledáváním potencionálních distributorů a jejich hodnocením). Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, varianty proniknutí na dané trhy a propočet nákladů. Tyto varianty jsou následně vyhodnoceny a vybrána nejvhodnější.
Optimalizace organizace knihovního fondu Knihovny společenských věd T. G. Masaryka v Jinonicích (s důrazem na volný výběr dokumentů)
Slabochová, Jitka ; Drobíková, Barbora (vedoucí práce) ; Stöcklová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací organizace knihovního fondu Knihovny společenských věd T.G. Masaryka v Jinonicích. První část práce je teoretická a vymezuje základní pojmy organizace a pořádání knihovních fondů ve volném výběru. Další část srovnává vybrané knihovny s volně přístupným knihovním fondem a způsob stavění dokumentů v těchto knihovnách. Hlavní část práce je věnována reorganizaci stavění knihovního fondu v KSV TGM v Jinonicích a implementaci nově vytvořeného oborového a teritoriálního stavění knihovního fondu. Součástí práce je průzkum efektivity vyhledávání v nově uspořádaném volném výběru dokumentů v KSV TGM v Jinonicích. [autorský abstrakt]
Návrh marketingové strategie pro firmu ITAB, s.r.o. na rumunském trhu
Koudela, Tomáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části jsou předloženy teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové strategie, analýzy konkurence a způsobů proniknutí na trh. V druhé části je představena společnost a provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá analýzou situace a konkurence na rumunském trhu (vyhledáváním potencionálních distributorů a jejich hodnocením). Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, varianty proniknutí na dané trhy a propočet nákladů. Tyto varianty jsou následně vyhodnoceny a vybrána nejvhodnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.